Followers

Ahad, Julai 15, 2012

Rombakan Ketua Pemuda UMNO Johor

Salam dan salam sejahtera.

"Ketua Pemuda UMNO negeri kita dah bertukar..."

Kenyataan tersebut spontan ditujukan kepada saya apabila tersedar daripada tidur. Sejujurnya diakui saya tidak membaca laporan media pada hari sabtu 14 Julai 2012 kerana sibuk dengan beberapa aktiviti.

Tahniah diucapkan kepada Ketua Pemuda UMNO Bahagian Parit Sulong, Datuk Zulkurnain Kamisan yang dipilih menggantikan Ketua Pemuda UMNO Bahagian Ayer Hitam sebagai Ketua Pemuda UMNO Negeri Johor yang baru.

(Ikuti beberapa tulisan saya sebelum ini mengenai Ketua Pemuda UMNO Johor yang baru ini. Dikhabarkan oleh beberapa pihak yang rapat dengan beliau bahawa respon 'kurang senang' terhadap tulisan saya itu berada di kemuncak semasa Perhimpunan Agung UMNO yang lepas)

Saya tidak berhasrat hendak 'membuat andaian' mengenai rombakan ini kerana Y.B. Khairy Jamaluddin tidak memberitahu saya apa-apa mengenai perkara ini walaupun kami bersama-sama solat Jumaat di Masjid Al-Malik Khalid, Universiti Sains Malaysia hari Jumaat sehari sebelum rombakan dilakukan. (Sekadar gurauan)


Tahniah dan selamat menjalankan tugas baru kepada Ketua Pemuda UMNO Bahagian Ayer Hitam (Ketua Pemuda saya) yang akan menjalankan tugas baru di Sekretariat Pemuda Barisan Nasional.


Pergolakan Pemuda UMNO Johor :

3. http://bm.harakahdaily.net/index.php/headline/11385-berpecah-pemuda-umno-johor-jangan-salahkan-pas

UMNO mempunyai pengalaman untuk mengatasi pergolakan seperti ini, sekiranya benar-benar berlaku pergolakan.

InsyaAllah UMNO terus kukuh di Negeri Johor Darul Ta'zim.

1 ulasan:

  1. Salam Boss... Hebat Blog boss... Mohon dipautkan blog teman http://kamuntingcentral.blogspot.com/ ke blog boss... Terima Kasehhh boss...

    BalasPadam