Followers

Rabu, Disember 02, 2009

MAKLUMAN


Salam dan Salam Sejahtera...

Beberapa penulisan saya telah mengundang rasa tidak puas hati beberapa pihak. Oleh itu saya memohon maaf kerana saya akan terus menulis mengikut pengalaman dan apa jua yang terlintas di depan mata saya.

Yang buruk tetap buruk.. Fitnah tetap fitnah..

Segala yang di tulis adalah berkaitan dengan pengalaman saya sendiri. Jika ada yang berasa kurang senang dengan tulisan saya di blog ini, saya mengalu-alukan anda atas prinsip demokrasi untuk tidak membaca blog ini.

Hari ini saya MUHAMMAD SYUKRI BIN SA'ADON telah membuktikan bahawa 'ANDA' adalah pihak yang tidak boleh di kritik.

Apa guna bercakap manis di depan tetapi mengutuk di belakang

*JANGAN MAIN BELAKANG*

3 ulasan:

  1. Kalau dia tak puas hati apa yang ko ulis, suruh dia menulis juga.. Suh dia bagi kritikan yang membina.

    BalasPadam
  2. Adat la dato...
    so, macam biasa la...Cakap ngan deme, terima kasih untuk tidak bersetuju..

    BalasPadam
  3. terima kasih.. terima kasih.. terima kasih.. sekian terima kasih atas sokongan anda..

    BalasPadam