Followers

Ahad, Julai 12, 2009

Bekok


20/06/2009

04/06/2009
belakang dari kiri (Muiz, Zainal, Azied, Berong, Qari, Syukri)
depan (Azni, Azhar, Hisham, Azizan - baju hitam)


04/12/2008
belakang dari kiri (Syukri, Azhar, Berong, Faiz)
depan dari kiri (Muiz, Wakpan, Azied)

Inilah aktiviti kami semasa cuti sem..

Air terjun Bekok tempat yg cantik,tapi suatu masa dulu la..sekarang ni dah banyak pokok yg mati kena sambar petir..hakisan pun banyak jugak..bila fikir balik kenapa baru sekarang pokok-pokok kat bekok ni kena sambar petir? Dulu kilat tak boleh sambar ke? Hal ini semua disebabkan manusia itu sendiri..kalau tak percaya boleh pergi sendiri kat bekok ni, kita akan dapat tengok ada beberapa couple yg tanpa segan silu dok berdua-duaan..ikut hati nak rejam dengan batu tapi negara kita ni ada undang2..dia orang ni boleh kena tangkap basah sebab dia orang memang dah basah pun kat air terjun tu...

Siapakah yg patut dipersalahkan? Kesian dengan pokok yg kena sambar petir sebab jadi pelindung kepada mereka yg membuat maksiat..

1 ulasan:

  1. sepatutnya diorang yg kena sambar petir

    bukan pokok...

    hehehe...

    BalasPadam