Followers

Ahad, Mac 28, 2010

Salam IKMAR..

Salam.. Salam Sejahtera.. Salam IKMAR..

Diruangan ini saya mengambil kesempatan mengucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh ahli Ikatan Mahasiwa Mahasiwi Johor atau IKMAR Universiti Sains Malaysia (USM) kerana memberikan saya satu lagi bebanan yang berupa tanggungjawab.

Kepercayaan yang diberikan akan saya gunakan sebaik mungkin. Saya tidak mampu mengendalikan IKMAR seorang diri tanpa mendapatkan kerjasama dan nasihat daripada barisan mantan Majlis Tertinggi yang lebih berpengalaman.

Penghargaan juga penasihat IKMAR iaitu Profesor Madya Dr. Mohamad Nasir Mohamad Ibrahim.

Sekiranya saya alpa dan leka tegurlah saya. Janganlah mengkritik secara membabi buta. Tunjukkanlah kita ini adalah sebagai ahli akademik.

Kepada anak-anak Johor di Universiti Sains Malaysia (USM) Pulau Pinang ini, marilah kita sama-sama mengorak langkah demi kegemilangan bersama.

Terima kasih.. Salam..

4 ulasan:

  1. TAHNIAH YDP IKMAR baru sidang 2010/11..semoga dengan adanya semangat pucuk kepimpinan,anda mampu menjalankan tugas dengan jayanya..

    BalasPadam
  2. terima kasih zai...jangan segan2 bagi tunjuk ajar kat kami..kita sama umur tapi aku junior dalam bab2 ni..

    BalasPadam
  3. tahniah..teruskan perjuangan dalam menjaga kebajikan dan survival anak johor di bumi minden ini..

    BalasPadam
  4. malm.. terima kasih.. sama2 kita berjuang

    BalasPadam