Followers

Rabu, November 18, 2009

Sekadar selingan..

Salam Sejahtera

Ini bukan provokasi mahupun ingin mencetuskan kontroversi. Tetapi hanya sekadar untuk berfikir sahaja.

Sungguh pelik. Adakah ia satu realiti atau hanya sekadar ilusi..

Atau hanya kebetulan??

Jika kebetulan, eloklah ditukar..

Jika sememangnya di rancang... kita perlu berhati-hati..

Renungkanlah..




Saya hanya ingin melihat pandangan anda mengenai perkara ini.

Ada orang berkata, sekeping gambar dapat menceritakan 1001 cerita.

Bagaimana pula dengan anda???

2 ulasan:

  1. 1001 cerita? mcm tjuk blog aku plak? hahaha eh! pelik jer gmbr ni.. napa letak gmbr mata? hmm... tah la aku pun xtau... eh! ko penyokong keadilan ker?

    BalasPadam
  2. haha kebetulan je tu nick..

    elok ko cari maklumat pasal hal2 ni..aku tak berani nak tulis bab2 'mata' ni..

    aku memang sokong keadilan utk semua, tapi aku bukan penyokong atau ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR)..perjuangan PKR cuma untuk individu jadi PM je..lelaki2 yg handsome bleh la masuk PKR

    BalasPadam